.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام محدودیتهای ترافیکی پایان هفته در شمال کشور

محدودیتهای ترافیکی پایان هفته به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور از سوی پلیس راه کشور اعلام شد.

‌تردد موتورسیکلت در ایام تعطیلات از روز پنجشنبه اول بهمن تا ساعت 24 روز جمعه دوم بهمن در محور کندوان (کرج-چالوس)، هراز، فیروزکوه، قزوین-رشت و برعکس ممنوع است. تردد انواع تریلر و کامیونها از محور کرج-چالوس نیز همچنان ممنوع است.

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 جمعه دوم بهمن از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 22 از بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود. تردد همه تریلرها از محور هراز نیز همچنان ممنوع است.

از ساعت 12 تا 23 روز پنجشنبه اول بهمن و از ساعت 5 تا 23 روز جمعه بهمن، تردد تمامی کامیونها به استثنای کامیونهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع است.

در محور دماوند، رفت و آمد همه تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا ساعت 23 روز جمعه دوم بهمن از تهران به قائمشهر و برعکس ممنوع است.

از ساعت 12 تا 23 روز جمعه 2 بهمن تردد تمامی تریلرها و کامیونها به استثنای تریلرها و کامیونهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از محور رشت - قزوین و برعکس ممنوع است.

پلیس راه نیروی انتظامی در این اطلاعیه تاکید کرده است که هرگونه تغییر در کاهش و یا افزایش ساعات محدودیت با کسب مجوز از پلیس راه ناجا انجام می‌شود.

همچنین رانندگان وسایل نقلیه باربری و حامل مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامی که فاقد بار هستند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال می‌شود، مجاز به تردد نیستند.

رانندگان همه وسایل نقلیه موظفند تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ همراه داشته و یا خودروی آنها مجهز به لاستیک یخ شکن باشد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 (10 خط) به طور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.